Kala teeb head!

„Kala teeb head!“ on Eesti Kalaliidu kommunikatsiooni-kaubamärk, mille alt oleme korraldanud erinevaid kampaaniaid, et tõsta eestlaste teadlikkust kala söömise kasulikkusest ning ärgitada eestlasi kalatooteid rohkem tarbima. Esimene kommunikatsioonikampaania toimus aastal 2006.
„Kala teeb head!“ kampaaniate ellukutsumise põhjuseks oli asjaolu, et eestlased tarbivad kala suhteliselt vähe võrreldes teiste mereriikidega. Võrreldes soomlastega süüakse kala ligi 2 korda vähem. Kuna kalas ja kalatoodetes on väga palju kasulikke aineid ja vitamiine, mis on inimese tervisele väga kasulikud ja vajalikud, võiksid eestlased oluliselt rohkem kala süüa.

Kampaania läbivaks sõnumiks on “Kala teeb head!”, sest kala söömine muudab inimesed ilusamaks, tugevamaks ja nutikamaks. Kalas sisalduvad Omega-3 rasvhapped aitavad ära hoida naha vananemist; mitmeid kalas leiduvad ained ja vitamiinid tugevdavad inimese organismi ning kalatoodetes  leiduvad proteiinid, türosiin ja aminohapped stimuleerivad ajutegevust ja lisavad organismile reipust.

Meie veekogudes elab kokku 80 erinevat kalaliiki. Eestis on üle 100 kalatööstusega seotud ettevõtte, mis annavad tööd ligi 3000 inimesele. Eesti müüb oma kalatooteid 70 välisriiki ja me ekspordime kala rohkem kui impordime.

Kampaaniat “Kala teeb head!” toetasid Euroopa Liit ja Eesti Riiklik arengukava. Kampaania koordinaatoriks on Eesti Kalaliit, elluviijateks reklaamiagentuur DDB Eesti, meediaagentuur OMD ja suhtekorraldusettevõte Alfa-Omega Communications.